Bir web uygulaması olmasının ve yeni bir teknoloji denemesinin yanısıra, yıllardır artan müşteri sayısı ve gelişen kadromuzun süreç yönetimi için de temel bir araç olacaktır. Eposta ile isteklerin alınması büyük bir bilgi kirliliğini de beraber getiriyor. Tekrar postalar, eksik açıklamalar, hatalı kişilerin bilgilendirilmesi, zaman alıcı ve bazen de cevaplamayı imkansız hale getirmesine neden oluyor.
Wednesday, May 23, 2012
Enfotek Destek Merkezi
Enfotek Destek Merkezi uygulaması deneme yayınına başladı. Bu ikinci web uygulaması, içerik arama ve kategorize (hata, istek, sorun) giriş imkanı ile biraz daha kapsamlı bir proje.
Bir web uygulaması olmasının ve yeni bir teknoloji denemesinin yanısıra, yıllardır artan müşteri sayısı ve gelişen kadromuzun süreç yönetimi için de temel bir araç olacaktır. Eposta ile isteklerin alınması büyük bir bilgi kirliliğini de beraber getiriyor. Tekrar postalar, eksik açıklamalar, hatalı kişilerin bilgilendirilmesi, zaman alıcı ve bazen de cevaplamayı imkansız hale getirmesine neden oluyor.
İş Takip projesi nispeten intraweb kıvamında maksimum 10 kullanıcılı olacakken, Destek Merkezi projesi 100 kullanıcıya kadar çıkabilecek ve çok daha kapsamlı içeriğe sahip.
Bir web uygulaması olmasının ve yeni bir teknoloji denemesinin yanısıra, yıllardır artan müşteri sayısı ve gelişen kadromuzun süreç yönetimi için de temel bir araç olacaktır. Eposta ile isteklerin alınması büyük bir bilgi kirliliğini de beraber getiriyor. Tekrar postalar, eksik açıklamalar, hatalı kişilerin bilgilendirilmesi, zaman alıcı ve bazen de cevaplamayı imkansız hale getirmesine neden oluyor.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment